I wanna feel free


Bild: Jag

Jag har fått på hjärnan att jag vill fytta hemifrån hela tiden. Hur skönt det hade varit att slippa allt tjat, att få laga sin egen mat, inreda själv, känna känslan av att man får en tyst lugn stund för sig själv, handla själv och bjuda över sina vänner på mat och lite sleepover när det blir det ensamt. Jag vill, jag vill, jag vill! Jag tror att det är bra och nyttigt att bo själv innan man flyttar ihop med någon. Att känna ansvaret och självständigheten inom sig.

Tänk att få inreda själv, så mysigt och fint det hade blivit. Att krypa ner i soffan med massa tända ljus och bara läsa sin favorit tidning. Åh vad ensamhet kan vara skönt, även om jag älskar att ha folk omkring mig för det mesta.

Jag önskar att jag vore modig nog att skaffa mig ett heltidsjobb i stockholm och flytta upp själv och skaffa sig nya kontakter, vänner och ett "nytt" liv. Får väl göra det efter london och mitt resande i USA! Men jag är otålig och vill NU!


Blir en del text nu, men jag känner för att skriva av mig. Imorgon skulle jag egentligen träna, men eftersom jag har tränat både igår och idag så säger kroppen faktiskt stopp nu fram tills på lördag iaf. Att inte ha tränat på 3 månader känns.
Imorgon ska jag till Tylösands SPA och få ansiktsbehandling och lite massage. Sedan så blir det sommarens SISTA sommarfest. Skoj! Fredag blir det sling och klippning! Behövligt vill jag lova.

Nu ska jag göra mig en kopp te, gå upp på min övervåning, tända ljus och läsa min nya tidning. Får låtsas att jag bor i huset själv;) haha! PUSSPÅER

Kommentarer
Postat av: Emma Hiltunen

att bo själv är du inte ensam om att längta till! slippa tjat och sånt onödigt i vardagen;)

Skitfin bild,väldigt nice inredning också!

2009-08-26 @ 23:41:59
URL: http://emmmmmis.blogg.se/
Postat av: julia

känner igen mig i den känslan! :)

xxx/J

2009-08-27 @ 10:00:48
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: jeanette

har du tagit bilden? :)

2009-08-28 @ 15:53:26
URL: http://jeanettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0