En sekund av osynliga tårar, för jag var en av tusen dårar


Fotograf: Jag
Modell: Lisa Hennigson 

Vill ännu en gång säga tack till alla fina kommentarer, jag blir så himla glad! Mamma har nu kollat upp lite fotografskolor i både london, köpenhamn och Stockholm så vi får se vad som väntar. 

Så lite svar om fotograferingen!

Vi fotade på Slottsmöllan som ligger i halmstad i en stor gammal lada! 

Jag redigerar bilderna i antingen picassa 3 eller photoscape.

Jag använder mig av en sony A200 med ett Tamron70-300 mm MACRO objektiv och ett sony Sigma 18-70 mm objektiv. Sedan har jag en SIGMA EF-530 DG ST blixt till det. 

Och ja lisa har en blogg. www.lisahennigson.blogg.se 


 Fick en fin kommentar av denna tjej och går då in på hennes blogg och hittar det här, det är sånt här som gör min dag! TACK! http://elinternander.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: moster

Det är klart du ska gå foto skola men det måste vara i Stockholm så vi får nära till varandra någon gång min älskade Bella du är sååååååå duktig på att ta kort moster är sååååå stolt kram

2009-08-09 @ 22:39:42
Postat av: Micki

Gud vad häftigt med fotografskola! Tror det skulle passa dig alldeles utmärkt. :)



Jag har också alltid älskat att fota, men har aldrig haft något annat än en liten digitalkamera. Men nu när jag har jobbat ihop en liten förmögenhet i Oslo tänkte jag köpa Canons EOS 450 D och ta upp mitt "dolda" intresse på allvar. :)



Vet du om den kameran är bra? Eller okej för en nybörjare som jag.. =)



puss & kram

2009-08-09 @ 22:58:56
URL: http://mikaelatham.blogg.se/
Postat av: GLAM KILLS

Jättefina bilder du har tagit.

2009-08-10 @ 11:38:37
URL: http://glamkills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0