And the good girls are home with broken hearts



Igår flyttade en väldigt väldigt nära och älskad vän till London för att bosätta sig där i ett år eller mer. Jag hoppas du får det helt underbart roligt och att detta kommer bli ett minne för livet och en stor erfarenhet. Men jag kommer sakna dig, jag saknar dig. Det var otroligt känslosamt att säga hejdå och lämna dig. Men jag kommer och hälsar på dig. Och vi håller kontakten genom brev, mail och sms. Jag älskar dig!

Idag är jag känslosam och lite småledsen. Jag vet att min blogg inte är en blogg där jag skriver särskilt djupt eller intima saker i. Men jag vet inte riktigt vart jag ska få ut mina känslor. Många av mina finaste vänner flyttar, resten går i skolan och jag har panik över vad jag ska göra med mitt liv. Jag trivs inte på jobbet, jag har ångest varje gång jag ska jobba och ja.. Livet går alltid upp och ner det vet jag. Men ibland blir det lite för mycket på en gång.

Jag är nätt, trött och besviken på vissa..

Sedan går det inte att lägga upp bilderna jag tog på Fanny igår. Jag älskar bilderna och väldigt nöjd med desa och över Fanny. Men varför får jag inte dela med mig utav dem till er? Jag blir så arg.

Men på torsdag åker jag och lovisa till Stockholm vilket ska bli helt fantastiskt roligt. Träffa mycket släktingar, träffa jocke som jag inte gjort på länge, shoppa, mysa, festa till det rejält och framför allt gå på CODPLAY! Kommer bli en bra vecka och den är precis rätt i tiden.

Förlåt, ni ska inte behöva lyssna på mitt skit, men jag kände mig tvungen. Ni är bra, bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: i huvudet på thåström

hoppas du mår bättre idag :) ibland är det sknt att skriva av sig och det är inget fel med de, det är mänskligt :)

2009-08-15 @ 19:09:33
URL: http://yellowladie.blogg.se/
Postat av: julia

åh, jag känner igen mig!! har också tagit studenten och det är så mkt som händer. vänner flyttar m.m och vissa dagar orkar man bara inte med att bli vuxen. jag har ingen aning om vad jag ska göra i framtiden. det är jag strssad över, men det kommer. det måste få ta tid. vart jag ville komma är att du är inte ensam om att känna sig borta och vilsen om det är det du gör. det finns fler, jag tex. haha! hoppas du blir bättre och jag är SÅ HÄR avundsjuk på att du ska få se coldplay! Skrik och dansa för mig med är du snäll, haha! Puss!

2009-08-15 @ 22:09:02
URL: http://amilo.blogg.se/
Postat av: din lilla Londontjej

jag kommer alltid älska dig!



ps. du har fått mail!!

2009-08-16 @ 13:37:09
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: elin

bella dåå :( ät lite chips så måru bättre :)<3

2009-08-16 @ 21:15:42
Postat av: Emma

Jag kunde inte beskrivit det bättre. Är i precis samma situation.. Och det är sjukt jobbigt!

Vi får peppa varann :)

2009-08-17 @ 20:00:47
URL: http://emmabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0