you make my world



                                                             Bild tagen av mig

GLAD PÅSK på er allihopa! Blev ingen bild på någon påskblomma precis, men vad gör det!

Idag ska jag sticka in till stan och se om jag hittar något att ha på mig inför kvällen, sedan hinna sola lite till, sen klippa Linnea, Clara och Lena så dem blir fina. Sen bjuder kvällen på Förkrök hos Nea och sedan utgång och sist men inte minst efterfest i mitt uterum. Tror dagen/kvällen kommer bli helnice!

Dagens låt: Yiruma - River flows in you,  En helt underbar pianolåt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Måste bara säga att du tar otroligt fina bilder ! Man blir verkligen inspirerad! :)

2009-04-12 @ 20:25:13
URL: http://kallamigsofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0