Slow dancing in a burning room



Idag har jag varit med min Gammelmormor nästan hela dagen. Varit med henne och handlat och lunchat och så. Behövs en hjälpande hand där ibland! ♥

Blev en fika med Isabelle med ute i solen. Och nu träffar jag min bästis Lovisa!
Imorgon ska jag in till stan och kolla BH till min balklänning och en ny Trenchcoat, KLASSISKT!  Måste även kolla om jag hittar balskor och studentskor, det börjar närma sig.

Harembyxor från Cubus, Tröja från Cubus, kavaj från Zara, Skor från Din sko, Smycken från Lindex, Thailand och Ur och Penn.

Kommentarer
Postat av: moster jenny

ååååå vilka fina byxor dem vill jag ha :) Är dem köpta nu och hur mycket kostar dem ? kram din old Moster

2009-04-14 @ 13:03:58
Postat av: Bella

Sv till moster: tack så mycket:) nja det var ett tag sen, men dem är köpta på cubus för typ 149 eller 199 kr:) puss ssaknar dig

2009-04-14 @ 14:33:48
URL: http://bellandersson.blogg.se/
Postat av: Andreas

svar: tack! :D haha..



Jag gillar din stil, sjukt snygg outfit! :D

2009-04-14 @ 15:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0