London baby





                                                             Bilder tagna av mig


Studenten närmar sig och frihet väntar. Efter studenten ska vi jobba fram till augusti. ( Jag fick jobb i fredags:D ) Sedan flyttar vi till London. Jag, Lovisa ( på bilden ovan) Ida och Anna ska bosätta oss där på obegränsad tid. Vi ska jobba, och leva livet. Vilket kommer bli helt underbart. Vi har hittat lite olika förslag på lägenheter och vissa låter faktiskt jätte bra. Jag längtar, bara 4 månader kvar!


Lovisa, som är min äldsta och allra bästa vän är inget man hittar på gatan inte. En riktig vän som jag upplevt allt med under mina 18 år. Även om vi båda har bott utomlands stora delar av våra liv så har det inte gjort någonting, för vi vet var vi har varandra. Är så glad att det är vi som ska uppleva världen tillsammans, då vi ska resa jorden runt om ett tag. 
Som till exempel blev hon t o m gladare än vad jag blev när jag fick jobbet här om dagen, och visade det med hela sitt hjärta. Det är de små sakerna som gör det och det är det man uppskattar.
Nej nu ska jag inte skriva en bok om dig vännen, för du vet redan allt det här. Men jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Och jag älskar dig tjejen :) du rockar fett du med ;) det är vi mot världen som vi sa när vi skulle på gessle konseren. hahahha fast då var det ju vi mot strömmen :P studenten först, london seden och världen sist :)

2009-04-19 @ 22:40:50
Postat av: carro

vad har du för kamera?

2009-04-20 @ 10:03:39
URL: http://metrobloggen.se/hope
Postat av: Anonym

Ååh så kul det låter! Verkligen den bästa staden ni har valt bellis! :) Jag är inte alls avundsjuk.

2009-04-20 @ 17:54:33
Postat av: Sarah

Ååh så kul det låter! Verkligen den bästa staden ni har valt bellis! :) Jag är inte alls avundsjuk.

2009-04-20 @ 17:55:02
URL: http://sarahbladh.blogg.se/
Postat av: lisa

ååå var underbart. Då kommer vi vara där samtidigt. Kul. ha det bra. Kram

2009-04-20 @ 20:53:02
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0