it makes me happy



Jag har en stor kärlek till Converse, då jag har 7 stycken par, (fattas ett par svarta på bilden) Vet inte vad det är men jag får sommarkänsla när jag ser dem och bär dem till ett par snygga shorts.
Har även satt upp två stycken sånna klädhållare på mitt rum som jag har mina favorit kläder på. Fick inte plats med allt i dressingrummet så det fick bli en liten nödlösning. Men jag gillar det, för man ser det så mycket bättre nu. Är dock inte klar, då jag ska ha mina väskor och lite mer skor där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt!

2009-04-06 @ 22:43:19
Postat av: Steffi

Älskar också Converse :P

2009-04-08 @ 11:52:09
URL: http://votre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0