Hurtful





Idag bar det av till staden tidigt imorse med Lovisa som fick bli mitt sällskap och min plånbok:) TACK! Det blev köpt ett par balskor, som är DÖLÄÄCKRA! Ett par shorts, ett par glasögon och en väska.

Sen åkte hon och jobbade så Fredrik kom hit och vi har solat, snackat, ätit glas ute hos Amanda och njutit av det fina vädret vi har här i Halmstad. Ikväll blir det mys och förfest hos Frida sedan fest sen uteserveringen. Fast jag ska vara nykter ikväll då jag har en vit helg. Men man kan ju ha kul utan alkohol, right?

Leggins från Gina Tricot, Tröja från Bik Bok, Kofta från Monki, Väska från Lindex, Sjal från Zara, Skor från Din sko och Wayfars och Halsband från H&M like usual.

Nu väntar badrummet på mig då jag ska fixa mig inför kvällen. Imorgon kommer bilder på mina inköp. TJING SOMMARVÄRME!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jaha ja för jag tycker dina bilder blir super fina nu också, men pappa sa att han betalade 10 000kr sen om jag vill köpa fler saker fick jag ta de själv :) så då kan jag köpa lite extra saker också ju (:

2009-04-25 @ 18:42:28
URL: http://rforsberg.blogg.se/
Postat av: Gabrielle!

DU ÄR SNYGGAST

puss

2009-04-25 @ 20:55:56
URL: http://gabriellea.blogg.se/
Postat av: Anonym

va har du köpt mocka skorna, skit snygga ! :)

äre från din sko eller de andra, å var isf ligger de ?



kram , din blogg e super !

läcker stil!

2009-04-27 @ 18:54:25
Postat av: emma

Min kommenterar verkade inte postas så, fast vet inte så kan komma dubbla. haha

Va har du köpt skorna ? skit snygga !

Äre din sko eller de andra? Va inne på din sko idag nämligen men hitta inget !



Uppskattar jätte mycket om du svarar !

Din blogg e super bra förövrigt :)

kram

2009-04-27 @ 19:07:47
Postat av: Bella

Svar till Emma: Dem är köpta på din sko, fast dock förra året så de finns inte kvar, tyvärr!



Tack så jätte mycket:) roligt att höra! Kram

2009-04-27 @ 20:36:34
URL: http://bellandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0