human







Även denna dag ska tillägnas plugg, men tänkte slänga in lite bilder på mina inköp!
En grå tröja som jag tror jag kommer bo i, för den är mjuk som jag vet inte vad.
Köpte en likadan kjol som jag har fast i benvit, kommer bli underbar till sommaren.
Sen köpte jag även skorna som jag ska ha på min student som jag skrev och visade i tidigare inlägg.
Sen shortsen som jag köpte på lovet.


Jag är supernöjd med mina inköp fast nu säger nog plånboken stopp för ett tag!

Planerar lite inför helgen med som jag tror kommer bli helnice. PUSS

Kommentarer
Postat av: moster

Jag vill se den fina på dig kram <3

2009-04-16 @ 14:54:26
Postat av: Micki

hej søtnos!

jag har också dem sandalerna, så sjukt snygga!

helt rætt i vår och sommar. =)

ca 630 svenska kronor då de kostar 500 norska.

ska jag køpa dem till dig ændå?

puss och kram

2009-04-16 @ 18:42:26
URL: http://mikaelatham.blogg.se/
Postat av: s

Vart kommer halsbandet ifrån:)?:D svara gärna i min blogg

2009-05-31 @ 22:37:45
URL: http://simonep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0