För ingen känner mig så väl som du



Nu har jag varit i stan men hittade dock ingenting. Sen var jag hos familjen Lindgren och klippte Linnea, Clara och Lena. Dem blev nöjda och då blir jag också nöjd:) Nu väntar duschen!

Inte jätte mycket klädinspiration för tillfället så blir rätt tråkig outfit idag med.
Byxor från Nolita, Tunika från Vila, Jenasväst från Monki, Skor från Converse, Jacka från någon internetbutik från Hongkong, Väska från Mulberry och smycken från cooco, Ur och Penn och Nostalgismycken 

Ha en fin kväll folket, för det ska jag ha ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter du i mellan namn? Det skulle vara kul att veta för jag gillar namn. :)

2009-04-11 @ 17:44:05
Postat av: rebecca

jaa fy fy vad jag gillar dom, ska ut och vandra i dom på nästa party.. Brukar alltid ha dom högsta skorna ändå så, höhö

2009-04-12 @ 09:12:21
URL: http://rforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0