Collage


                                                                   Bilder tagna av mig


Gårdagen var en lyckad dag! Först bjöd vi som sagt vår handbledare på trerätters middag och det gick toppen. Sedan åkte vi hem till Sandra på förkrök, där de andra drack men jag och Nea var nyktra. Jag körde lite folk in till stan och vi gick in på moon. Där var det mycket roligt folk och vi hade trevligt. 

Idag ska jag in till stan och fixa en present till min gabbe som ska ha tjejmiddag ikväll, sedan blir det nog utgång. Vad ska jag ha på mig? Sen ska jag även med Linnea på någon sminkrådgivning.

Men med detta inlägg vill jag även komma att jag är sugen på lite fotografering igen, SNARAST!
Fotografierna ovan är på mina allra bästa och närmaste.
CIAO BELLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0